Värt att nämna.

Veckans seger: Jag räknar fortfarande min lön i kaffe latte, under gymnasietiden var det det enda relevanta. Det är det kanske inte längre, men old habits. Köper en slät bulle på väg till jobbet, för att piffa upp min äggröra till lunch, för att liksom fira det avvikande faktum att jag går till jobbet. Känns lite som att få vara med och leka med de stora barnen på skolgården.
Veckans citat: “All procrastination is fear”
Veckans glädje: Matilda har flyttat till Göteborg!!!!!!!
Veckans suck: Missade att gå av på min busshållplats – igen, och fick åka till vändhållplatsen för att där byta och ta en annan buss tillbaka. All denna tid jag spenderar i kollektivtrafiken.
Veckans “jag visste det”: Haft min första körlektion i Sverige och inser att jag ska tacka min lyckliga stjärna för att jag aldrig tog det i Rumänien – jamenar backspegeln skall ju visst användas.

/J
Leave a Reply

