Pattar, pool och pubbemustasch

2015/01/img_0511.jpg
Nigel frågar mig vad pattar betyder. Jag berättar för honom och tänker sedan på all människor jag önskar hade stått där med mig i rummet så jag kunde få vrida mig av skratt på golvet tillsammans med någon. Inte för att det är SÅ himla roligt, utan mest för att det är gött att skratta, åt ordet pattar, jamenar vem kom på ett så sjukt töntigt ord? Låter som en kille med epatraktor och pubbemustasch. Pattar.

Jahopp.

Har svärmor på besök (på tal om konstiga ord) och har nu flyttat in i poolhuset vars vardagsrum ni ser ovan. Och skolan är jätterolig och ibland känns det som att jag ska kvävas av alla floskler som flyger ut min mun.

Godnatt
/j

Leave a Reply

