Lösryckt-

Den lamslående jag-orkar-inte-ta-tag-i-det-nu-sjukan har slått till med full kraft. Jag är oinspirerad/ande och handlingsförlamad. Att över huvud taget tänka på att vara dedikerad gör mig matt. Måste man tillhöra en speciell ras eller är det ett betingat betende? Vad är ens meningen att vara dedikerad om man är det för fel sak? Måste tänka mer på det här.

Lösryckta meningar far genom huvudet. INGETING ÄR SAMMANHÄNGANDE. Varför blandar folk ihop allmänbildning och intelligens. De har ingenting med varandra att göra. Varför blandar vi gemener och versaler, saft, ihop dittan och dattan? Dagens katharsis var två glad vin, morgondagens utmaning mer som ett avlönat tillfälligt inhopp i Big Brother utan kamerabevakning.  I think we’ve got a problem here-

Simmade igenom staden, ösregnet, folkmassorna  med min käre make, vinkade av honom på centralen med en meter torky i fickan som jag fått av en funktionshindrad kille på cafet som sett mig gråta och sa att han förstod precis hur det kändes. Gick tillbaka genom regnet, gick in på en betaltoalett utan att betala för jag höll på att kissa på mig och hade inga pengar och en kvinna la i pengar från utsidan och svor som sjutton över mig där jag satt och pinkade.

Ce sa fac som man hade sagt i Rumänien.

/j

 

Leave a Reply

