It’s gonna take, a long long time, but we’re gonna make something so fine.

På något sätt så hänger de ihop, dansen med den lilla lådan, tepåsarna med varandra och dikten med alltihop. Alltså, jag vet att vi har ett helt liv att leva, men vår bröllopsdag är banne mig en dag jag vill minnas för evigt och alltid. Här kommer ett fragment:

Vi panikade lite inför första valsen, så vi sa åt Hampus att han kunde bestämma låt i hopp om att han skulle välja någon cool disney låt man inte kan valsa till. Tyvärr valde han Erik Saade. Men iallafall. När vi kom in så var det inte alls som vi tänkt. För på scenen stod ett sexmanna band och de började spela favoritlåtarnas favoritlåt, “la valse d’amelie” och jag trodde jag skulle börja lipa, men istället dansade jag. Och dammet bara yrde ifrån det bara cementgolvet, men i mina ögon var det bara massa glitter. Fotot fångat av Jenny.la valse

“En liten box med spröda toner I
en bröllopsmelodi
en minisymfoni
om den förr var du så är den nu ni

till eran fest och framtid:
la valse d’amelie”
– Jenny

solskensmelodiOch det roliga var att den här dikten istoppad i den här boxen, tillsammans med en liten speldosa fick vi ca 30 minuter innan av Jenny, Erik, Eja och Tage. Och vad spelar den – amelie valsen så klart. Exakt samma samma som Märtha valt ut i smyg till den första valsen.

a bSen fick vi en miljard tepåsar med meddelanden på, här är två av mina hittills funna favoriter.

Alltså, jag dör vackerhetsdöden när jag tänker på det här och ni alla som var där.

/Julia

Leave a Reply

