Kom igen nu då!

Funderar på att ta en charter till Göteborg, där man åtminstone verkar kunna få sig en chans till sol. Är så sjukt himla trött på regn att det är inte sant. Jag tror att till och med min trädgård börjar bli trött på regn. Planterade en miljard tomat, paprika och abuergineplantor igår med Nigel och Ahlberg. Jag vet inte om jag faktiskt verkligen har nördat in mig på trädgård eller om det bara är att jag gillar att starta projekt. Startar typ tre projekt i minuten och får sen superstressen över att slutföra dem. Som körkort och ommålning tillexempel. Må nu inte tomatplantor bli en av dem. Har så sjukt ont i huvudet. Tror jag skall åtegå till Grace Anatomy. Hejsvejs!

Leave a Reply

